Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Feb 2024 08:48:18 +0200

Tere!

Järva Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00211 
aadressile Järva maakond, Järva vald, Jalalõpe küla, Vainu (Üksikelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Elamu laiendamine riigitee kaitsevööndis

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26876745>  (menetlus nr: 
411251), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Järva Vallavalitsus) või menetleja (HELI AADE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister